Shop Mobile More Submit  Join Login
FMA: Tackleglomp by zulenha FMA: Tackleglomp by zulenha
Note to self: nighttime is the best time to draw fluff.

--

EdWin juuuuuuust becaaaauuuuse D:
It's like... "OMG ED YOUR ARM IS BACK *GLOMP*"
Yeah, it'll never happen like that xDDDD

... It's almost 2 AM... I need to go to bed... but I'm not sleepy >_>;;;;

--

OH

ALSO

[link]

NEWEST FMA COMMERCIAL. WATCH IT.
it's epic

--

Ed and Winry from Fullmetal Alchemist (c) Hiromu Arakawa.
Drawn on tegaki-E.

--

Edit: I think I managed to fix Winry's head. Is it better? ºvº;;
Add a Comment:
 
:iconatisutotaku:
Atisutotaku Featured By Owner Jan 19, 2013
Beautiful !
Reply
:iconpanthera--shadow:
Panthera--Shadow Featured By Owner Jan 3, 2013  Student General Artist
dkfjdsa;ljfdslk;ajfkdjs;fjkdsf :iconthefeelsplz:
Reply
:iconpoppycorn99:
PoppyCorn99 Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist General Artist
Nighttime is always the best time for fluff-drawing! :love: I know, because I was doing just that last night! XD
Reply
:iconfullmetalepicness:
FullMetalEpicness Featured By Owner Mar 2, 2012  Hobbyist General Artist
Do you know what Sora from Air Gear would say? "Nice ass."
Reply
:iconkrispytots:
Krispytots Featured By Owner Nov 14, 2011  Student Artisan Crafter
Beautiful, great job :)
Reply
:iconsmitty-mouse:
Smitty-Mouse Featured By Owner Nov 11, 2011
Funny part is; that IS what happened. X] Except... You know... There was an Al in there too. X///]

Still love this pic. :heart:
Reply
:iconkhzeldaokamilover:
KHZeldaOkamiLover Featured By Owner Sep 6, 2011  Student Artist
Its so much better to draw at night for me too!Haha,I thought I was the only one.
Reply
:iconfaydarling:
Faydarling Featured By Owner Aug 18, 2011  Student General Artist
i want to put this in my locker!
Reply
:iconchibisan411:
ChibiSan411 Featured By Owner Aug 8, 2011  Hobbyist Digital Artist
So beautiful :iconiloveyouplz:
Wonderful job!~
Reply
:iconpantherashadow:
PantheraShadow Featured By Owner Jul 31, 2011  Student General Artist
He's so tall!!! :D
I am soooo jealous of Winry...
Reply
:iconkarlail:
Karlail Featured By Owner Jun 22, 2011  Hobbyist
sooo sweeet <3
Reply
:iconndriena:
NDRIENA Featured By Owner Jun 13, 2011
SO CUTE!
Reply
:iconduchessaradhel:
DuchessAradhel Featured By Owner Jun 11, 2011  Hobbyist Photographer
it's cute fluff! I like it :)
Reply
:iconhey--shutyourface:
hey--shutyourface Featured By Owner Jun 4, 2011
eep! It's so cute! :iconiadoreitplz:
Reply
:iconjenbeee:
JenBeee Featured By Owner May 9, 2011
Hey, I hope you don't mind but I have featured this piece in my Journal, in celebration of 503 Day! ^_^
[link]
Reply
:iconzulenha:
zulenha Featured By Owner May 14, 2011   General Artist
Oh thank you! I'm honored x)
Reply
:iconraven-blackthorne:
Raven-BlackThorne Featured By Owner May 6, 2011  Hobbyist General Artist
so.....jealous....of Winry......
Reply
:iconzulenha:
zulenha Featured By Owner May 14, 2011   General Artist
Hahaha don't be :D
Reply
:iconraven-blackthorne:
Raven-BlackThorne Featured By Owner May 14, 2011  Hobbyist General Artist
BUT I WANT EDO-CHAN!!! DX
Reply
:iconautumnfrost14:
Autumnfrost14 Featured By Owner Apr 28, 2011
Adorable :heart::meow::la:
Reply
:iconashyln94:
Ashyln94 Featured By Owner Apr 5, 2011  Hobbyist General Artist
No way.......Ed can be this tall XDDDD But it's awesome, I love the pairing :love:
Reply
:iconinuchimera7410:
inuchimera7410 Featured By Owner Mar 27, 2011
That's the cutest things I've ever seen!! =3
Reply
:iconkuroi-neko-mimi:
Kuroi-Neko-Mimi Featured By Owner Jan 21, 2011  Hobbyist Traditional Artist
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!! LOVE IT! JUST LOVE IT!
Reply
:iconkuroi-neko-mimi:
Kuroi-Neko-Mimi Featured By Owner Jan 21, 2011  Hobbyist Traditional Artist
OMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!
I LOVE IT! I JUST LOVE IT!!!!
Reply
:iconmufflingyourvoice:
MufflingYourVoice Featured By Owner Jan 13, 2011
This is soooo cute I like
Reply
:iconzulenha:
zulenha Featured By Owner Jan 14, 2011   General Artist
Thank you~~
Reply
:iconfreetoobsess2fma:
FreeToObsess2FMA Featured By Owner Dec 22, 2010  Student General Artist
So fluffy! So cute! AHHH!

KYA~
Reply
:iconchi-sam:
chi-sam Featured By Owner Dec 7, 2010
yes it is (not like it was bad in the first place)lol and its cute i like edwin
Reply
:iconjana-martel:
jana-martel Featured By Owner Nov 9, 2010
lovely!
Reply
:iconzulenha:
zulenha Featured By Owner Nov 10, 2010   General Artist
Thanks!
Reply
:iconeverdeen11:
Everdeen11 Featured By Owner Aug 16, 2010  Hobbyist General Artist
you're right, even though there is quite a few Winry glomps in the series. None are quite like this. It's adorable!!


sweet avatar by the way!
Reply
:icongamergal218:
Gamergal218 Featured By Owner Aug 13, 2010
gahhhh i LOVE these 2!!!
Reply
:iconfelixuta:
Felixuta Featured By Owner Aug 3, 2010  Hobbyist Traditional Artist
so cute:aww:
Reply
:iconpaperrust:
PaperRust Featured By Owner Jul 25, 2010
...Won't happen like this, eh?

*coughs*

xD

Sooo cute. :) I'm on an EdWin craze lately! Favorited :)
Reply
:iconzulenha:
zulenha Featured By Owner Aug 2, 2010   General Artist
xDDDD I never thought I'd be right!

Thanks a lot <3 EdWin is amazing.
Reply
:iconfullmetalgirl001:
FullMetalGirl001 Featured By Owner Jul 24, 2010  Hobbyist Traditional Artist
I LOVEE IIIIIIIIIT *O* OMGGGG >w< *died*
Reply
:iconzulenha:
zulenha Featured By Owner Aug 2, 2010   General Artist
Thaaaaanks! :D
Reply
:iconfullmetalgirl001:
FullMetalGirl001 Featured By Owner Aug 3, 2010  Hobbyist Traditional Artist
denada
Reply
:iconkokas-chan:
Kokas-chan Featured By Owner Jun 12, 2010
'It's like... "OMG ED YOUR ARM IS BACK *GLOMP*"
Yeah, it'll never happen like that xDDDD'

-glances back at the last chapter-
...sure it won't. nope. never will happen like that.
Reply
:iconmerrinou:
merrinou Featured By Owner Jun 17, 2010  Hobbyist General Artist
Not like that at all. It's completely different. I think we agree on that. :lmao:
Reply
:iconshadowzabimaru:
shadowzabimaru Featured By Owner Jun 2, 2010  Student General Artist
WOOOOO FOR GLOMPS!!! 8D
yeah... ed looks kinda ooc to tell the truth, but that makes it cuter! ^^
Reply
:iconalquimista-de-acero:
Alquimista-de-acero Featured By Owner Jun 2, 2010
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

very beautiful!!!
Reply
:icongmlen:
gmLEN Featured By Owner Jun 2, 2010  Hobbyist General Artist
:glomp: kawaii!
Reply
:icontakada-san04:
takada-san04 Featured By Owner Jun 1, 2010
A-Do-Ra-Ble.
I just exploded from all the WAFF. <33333
EXPLODING FEELINGS.

:heart:
Reply
:iconblissfulgold:
BlissfulGold Featured By Owner Jun 1, 2010   General Artist
:iconlobsterrockefeller:

This is such love.
:heart:

lol

I really am loving the way
you colored this; GORGEOUS!

:iconhurrplz:

Reply
:iconirismightlikepink:
Irismightlikepink Featured By Owner Jun 1, 2010  Hobbyist Digital Artist
I really thought they're Penelo and Vaan of FF12 when I saw the thumbnail, and I dunno why! :lmao: *gets hit by a hammer*

Aww they're so cute I wanna take them home! :iconkawaiidesuplz:
Reply
:iconotaku-mom:
Otaku-Mom Featured By Owner Jun 1, 2010  Hobbyist Traditional Artist
I love this so much, it hurts!<3
Reply
:iconred-winged-angel:
red-winged-angel Featured By Owner May 31, 2010  Hobbyist Digital Artist
It soooo is! XD Most inspiring part of the day~!

Ari chan
Reply
:iconred-winged-angel:
red-winged-angel Featured By Owner May 31, 2010  Hobbyist Digital Artist
It is. XD

Ari chan
Reply
:iconshebeast2:
shebeast2 Featured By Owner May 31, 2010
nuffin rong wae sum fluff hehe
brill
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 29, 2009
Image Size
111 KB
Resolution
480×640
Thumb

Stats

Views
20,233
Favourites
1,562 (who?)
Comments
135
Downloads
383
×